|
Понеділок, 15.11.2010, 10:37 | Повідомлення # 1
|
|
1 - Якщо вікно першого поверху для Вас занадто високо, спробуйте застрибнути на свого товариша, а з нього у вікно. 100% шокує противника і відкриває нові способи штурму для CT. Перевірено в cs_test і cs_new_york. По ідеї, можна побудувати таку піраміду в cs_militia і застрибнути у вікно над входом. Головне, щоб кворум був. 2 - Окуляри нічного бачення - чудова допомога снайперам. Наприклад, в сs_raid гора злегка вилазить за межі карти, в наслідок чого CT можуть безкарно розгулювати по вершині і відстрілювати противника. Але, якщо посадити на вишку снайпера з окулярами, то рідкісний CT ризикне занятся альпінізмом. 3 - Для CT: якщо Ваші противники замикаються в одній кімнаті, а викурити їх звідти неможливо, то Вам допоможе кулемет з гранатами. Чотири кулеметника, що розстрілюють одну будівлю, перетворюють внутрішні приміщення в справжнісіньке пекло. 4 - Для T: якщо Ви відчуваєте програшність ситуації, а Вам зарізу потрібні очки, відстрілюйте заручників і прячтесь. 5 - Перезаряджатися намагайтеся в затишних місцях. Наприклад, за ящиком або стіною. Якщо це все таки сталося і за рогом Вас чекає ворог, то пам'ятайте, що пістолет - теж зброя, ніж, до речі, теж. 6 - Гранатою можна користуватись як каменюкою. Кидати слід в голову суперника, коли у того менше 15% здоров'я. 7 - По похилих сходах краще залазити "в присядку", по вертикальних краще цього не робити, якщо тільки не хочете заглушити звук. 8 - вибирайте сервером людини справедливого, що б потім не було незаслужених kick та ігор із гравітацією. 9 - Деякі двері відкриваються, якщо поряд з ними розривається граната. Приклад: задні двері в сs_assault. 10 - Якщо Ви можете чути, що робиться на комп'ютерах супротивників, перевіряйте їх присутність пострілами по склі або стінок. Пам'ятайте, це підло! 11 - Не ломітесь у двері. Якщо Ви один - відкрийте і швидко відійдіть. Якщо удвох - один відкриває, другий стріляє. Можете, звичайно, постріляти по ній. Але, навіть якщо Ви з M4A1, Ви ризикуєте послати Вашу конспірацію куди подалі. Краще постійте біля дверей і прислухайтеся. 12 - Стосується T: товариші! Іноді місце респаун у CT захищається легше, ніж рідні Пінати. Так навіщо їх охороняти! Завітайте до CT в гості і почекайте їх там. Вони ж повернуться! 13 - Слухайте, що кричать в клубі. Головне - слухати і на вус намотувати. Вобще, мертві мають дуже корисну можливість повідомляти живим про ворога. А в Counter-Strike знання того, хто де знаходиться, дає величезне перевагу. Якщо Ви залишилися один на один з противником, то не соромтеся голосно питати, де він. Пам'ятайте, це підло! 14 - Намагайтеся пріходітьв клуб з товаришем. Або хоча б домовляйтеся з сусідом про допомогу і взаємовиручку. "Загиблий" напарник - кращий засіб розвідки. Особливо ефективно виглядає, коли таким чином цілитися крізь стіни. Пам'ятайте - один у полі не воїн. 15 - Стріляйте крізь стіни. Приблизно половина зброї дуже непогано палить крізь стіни. 16 - Міняйте зброю при бігу. З пістолетом біжиш значно швидше, ніж з AWP, про швидкість ходіння навпочіпки я взагалі мовчу. З включеним прицілом теж швидкість зменшується. Найкраще бігати з ножем. 17 - Снайпер з розумом. Не стрибайте з включеним прицілом. Знайдіть декілька хороших місць на карті і постійно їх міняйте. З будь-якого з цих місць має бути не дуже помітним здалеку, всі пожходи до нього повинні прострілюватись. Добре ще мати можливість зробити кілька кроків за ріг, щоб перезарядитися після можливого промаху. Краще всього, щоб висовувалася тільки Ваша голова. При вигляді гранати робіть різкий ривок мишею в будь-яку сторону. Осліплий снайпер - мертвий снайпер. 18 - вивчіть комбінації клавіш при покуке зброї. На дуже багатьох картах той, хто першим прибіжить в певну точку, відіграє вирішальну роль. Тому такії комбінації, як B-4-4, B-4-1, B-4-6, B-4-3, B-4-2 і B-3-1, повинні набиратися автоматично. 19 - вивчіть всі заничкі на карті. Те ж саме відноситься і до темних місцях і до зручних для кемперство точкам. Всіх їх потрібно вміти при необхідності прострілювати і закидати гранатами. Пам'ятайте, кемпер - це підло! 20 - При першій же можливості створюйте клан. Кланова гра - це командна гра. Поодинці тут нічого не домогтися. Та й удвох теж. Тільки в клані, де серйозно підходять до розробки командної тактики, можна реально претендувати на хороші результати. Цілком можливо, що твій перший клан буде "ламерскім", але, в будь-якому випадку, це на порядок краще того, що може "індивідуаліст". 21 - Якщо вода по кісточки, то це досить непогано заглушає кроки. Якщо по коліно, то бійцеві варто лягти на живіт і повзти. Звичайно, швидкість зменшується в разів 10, але зате чень зручно таким нехитрим способом випливати з-за рогу і мочити кемперів. Якщо вода по пояс, то при присіданні Вас зверху буде не видно, а Ви спостерігача відмінно побачиш. Якщо вода вище пояса, то можна і поплавати. Хороший плавець з ножем може уделать під водою цілу юрбу. На жаль, карт, де дійсно потрібно вміння плавати, зараз мало. Але все ж потренуйся. 22 - Якщо Ваш стиль - сидіти за рогом з дробовиком, то врубують колонки або краще навушники на максимум. Після декількох годин тренування Ви зможете розуміти все, що відбувається на Вашій половині рівня. Пам'ятайте, це підло! Якщо ж навпаки - люто ненавидите всяких "поджідателей", частіше тисни на Shift (за замовчуванням) і кидайте гранати ... Використовуючи звуки, можна проробляти досить цікавіше маневри. 23 - Мати хорошого постійного напарника - велика удача. Періодично відпрацьовуйте з ним нові прийоми, а для цього намалюйте або скачайте в мережі плани карт. Звичайний шлях - реконструювати звичайну тактику на тій чи іншій карті і знайти її слабкі ланки. Придумайте кілька тактик для гри зі слабкою командою і декілька для гри з сильною. Між напарниками повинні бути чітко обумовлені назви частин карти, пояснення про становище ворога повинні звучати чітко і ясно. Тренуйтеся у стрільбі крізь стіни. Розучуйте різні типи відволікаючих маневрів. 24 - Часто буває, коли Вас засліплюють. Якщо до цього безумовно радісного моменту Ви сиділи в засідці, то не смикайте! Раптом не помітять. Якщо ж у момент засліплення Ви були під вогнем, то, не припиняючи стрілянину, згадайте, де Ви перебували і, не крутись, за допомогою однієї тільки клавіатури, заходьте за найближчий кут. Чому не треба чіпати миша? За законом підлості. Спроба розвернутися під час засліплення майже завжди призводить до вибігання осліпленого прямо під ніс противнику. 25 - Багато боти не стріляють на далеку відстань, тому на них дуже добре тренувати влучність. Залізьте на головну дах cs_assault і спокійнісінько тренуйтеся! Другий тип ботів відмінно стріляє, але до кінця раунду стирчить на базі. Запускаєте їх на cs_mansion за T, берете дробовик і тренуєте реакцію. Останній тип ботів - ті, які ходять по waypoints. Найбільш гору стратегічної думки - це так розставити waypoints команді, щоб на автоматі обігравати переважаючу команду супротивника. Рекомендую всім любителям шостий веселки. 26 - Не лізьте в танк, якщо не вмієте водити. І себе угробите та інших. Те ж саме відноситься і до джипів. 27 - Ніколи не потрапляйте в натовп. Навіть якщо Вас двоє - це вже натовп. Вобще завжди намагайтеся завжди бути як мінімум на відстані кроку від будь-якого гравця. Цим ви, по-перше, зменшуєте власну спокусливість на предмет кидання гранат, по-друге, розчищаєте собі зону видимості, по-третє, зазвичай вся компанія намагається сховатися за одним кутом і, як правило, всім місця не вистачає ... "Зайвого" швидко вбивають очманілий від такого нахабства супротивники. Окремо хочу сказати про вузькі коридори: перебуваючи в одному з них з товаришем, Ви стаєте потенційною жертвою. Патрони мають тенденцію проходити крізь живу і напівдохлий плоть. Тому, якщо масового проходу не уникнути, намагайтеся при почалася перестрілці не стояти і дивитися на свій зменшуваний показник відсотків життя, а просто палити прямо крізь своїх. Те ж саме і відноситься і до тієї ситуації, коли Ви палите в кого-небудь і тут товариш несподівано загороджує приціл своєї спіной.Не переставайте стріляти, свій і не помітить, що крізь нього пристрелили ворога. Головне - не перестаратися, а то і свого вбити можна. 28 - У хорошій команді дуже корисно тримати водія. Справа в тому, що коли на cs_siege T бачить ніс танка, то в нього так і сверблять руки вбити водія. Особливо, якщо танк ось-ось заїде в прохід. Природно, що різкий вихід народу з каналізації в такий відповідальний момент виявиться непоміченим. 29 - Водіння джипа - це ціле мистецтво. Дуель двох команд, сівши на джипи, може бути цікавіше бойовика. Вобще-то на джипі дуже зручно відволікати гадів. Досить весело кинути ослепляку в джип противника, а потім, залишивши на своєму джипі однієї людини, втараніться у ворожий. Від людини, природно, потрібно вчасно вистрибнути. Ще можна виставити джип як приманку на середину площі, а самому тримати його на мушці AWP. 30 - Як Ви ставитеся до ножа? Хочете я Вам доведу, що це ідеальна зброя? Швидкість ходу не зменшується, вартість - нульова, кількість зарядів - нескінченне, перезарядка не потрібно. Це саме тихе зброю в грі, а ударом в голову в другому режимі він знімає 100% життя. На противагу всім цим достоїнств у нього всього 2 недоліки: середня "скорострільність" і мала дальність. Битва на ножах часто нагадує самурайський бій, в якому один точний удар вирішує справу. Треба намагатися так вибрати місце бою, щоб можна було раптово напасти на супротивника. Якщо сутичка йде в рівному полі, треба чекати, поки супротивник зробить удар, і негайно атакувати самому, поки приблизно півсекунди він "беззбройний". Вдаряйте завжди в другому режимі. 31 - Глушник в грі - дуже коштовна річ. У глушника 3 переваги і всього 1 недолік. Перше перевага в тому, що глушник робить постріл Вашого зброї майже не чутним, друге перевага - він збільшує влучність. І третє перевага - він зменшує розкид патронів. І до всього цього недолік, який зменшує силу вогню. 32 - Якщо Ви CT, то заручників можна виставляти у вікно. У непонятка противник почне стріляти в них, думаючи що це ви, і влетить на бабки. А це приємно. Тим більше приємно, що Ви зможете визначити його вогневу позицію і сектора його вогню. 33 - Якщо Ви CT, то можна їх трохи поранити кількома пострілами з пістолета і тягати за собою. Тоді вони візьмуть перший удар гранати на себе, а опустивши ворога на гроші, та й у Вас час буде зреагувати. 34 - Якщо Ви CT, тягати просто так з собою одного заручника, тому що він виконує свого роду задній щит, приймаючи на себе всю хвилю ненависті і свинцю від Вашого найлютішого ворога. 35 - Якщо Ви CT, то в разі ведення затяжної бою із застосуванням вогнепальної зброї рекомендую використовувати заручника як живий щит. Стрибаючи навколо нього і пострілюючи в супротивника. Точність і скорострільність пострілів противника буде на порядок нижче, так як йому не хочеться ненароком потрапити на заручника. 37 - Щоб швидко бігати "в руках" повинен бути ніж чи граната, тоді Ви будете бігти так, ніби й не висить у Вас за спиною n-кілограмовий кулемет
|
|