[Консольні команди для zBot]
Подробніше про zBot
bot_add — додати бота (бот піде за команду, вказану параметром bot_join_team) bot_add_t — за T bot_add_ct — за CT
bot_kill name|all — вбити бота по імені або всіх одразу (all)
bot_kick name|all — видалити бота по імені або всіх одразу (all)
bot_difficulty 0-3 — майстерність бота (3 — самий сильний, діє на новододаних ботів, вже граючі боти будуть мати старий рівень майстерності)
bot_quota число — мінімальна кількість ботів (якщо ви видалите бота, то новий бот автоматично додасться; значення 0 відключить цей параметр)
bot_prefix имя — данне ім’я (а точніше префікс) буде добавлено до імені кожного новододаного бота.
bot_join_team ct|t|any — встановлює, до якої команди будуть приєднуватися боти (CT; T, до обох)
bot_join_after_player 0|1 — боти приєднуються тільки, коли хочя б один «живий» гравець е на сервері (0 — боти приєднуються, навіть якщо людей немає на сервері)
bot_allow_pistols 0|1 — ботам дозволено використовувати/купляти пістолети bot_allow_shotguns 0|1 — дробовики bot_allow_sub_machine_guns 0|1 — пістолети-кулемети bot_allow_rifles 0|1 — гвинтівки, крім снайперок bot_allow_machine_guns 0|1 — M249 bot_allow_grenades 0|1 — гранати bot_allow_snipers 0|1 — снайперки bot_allow_shield 0|1 — щит
bot_allow_rogues 0|1 — здурілі боти (якщо 1 — боти бігають, нікого не слухають та палять у все, що рухається.
Зміна навігації ZBot:
Нижченаведені команди призначені для ручної правки доріг ботів (Nav-даніх).Рекомендується забіндіть ці команди на які-небудь клавіші для зручності використання.
ЗАСТЕРЕЖЕННЯ: операції «відміна» (undo) немає, тому почастіше зберігайтеся.
bot_nav_mark Позначає вибрану nav-область для подальших операцій.
bot_nav_delete Видаляє вибрану nav-область.
bot_nav_split Розділяє вибрану nav-область на 2 області по БІЛІЙ лінії.
bot_nav_merge Об'єднує поточну вибрану nav-область з попередньою поміченою. Об'єднання станеться лише в тому випадку, якщо розміри обох nav-областей збігаються по лінії об'єднання.
bot_nav_connect Створює однонаправлений зв'язок від поточної поміченої nav-області до поточної вибраної nav-області. Це говорить ботам, що вони можуть бігати ВІД виділеної області до вибраної. В більшості випадків, необхідно сполучати області в обох напрямах. Виключення: області, коли бот повинен зістрибнути кудись вниз (назад йому вже не попасти).
bot_nav_disconnect Видаляє всі зв'язки від поточної поміченої області до поточної вибраної області.
bot_nav_begin_area bot_nav_end_area Ці дві команди створюють нові області: bot_nav_begin_area позначає один кут області, а bot_nav_end_area — протилежний і власне, створює область. Для відміни операції напишіть команду bot_nav_begin_area знову.
bot_nav_splice Створює нову nav-область між поточною поміченою областю і поточною вибраною областю і сполучає нову область двостороннім зв'язком. Дана команда особливо корисна в похилих областях.
bot_nav_crouch Позначає область як «crouch», тобто змушує ботів повзти (йти наприсідки) в цій області.
bot_nav_jump Позначає область як «jump», тобто заставляє ботів стрибати в цій області.
bot_nav_analyze Аналізує nav-дані і визначає на карті доступні (досяжні) області. Операція може зайняти декілька хвилин залежно від розмірів і складності будови карти. УТОЧНЕННЯ: Дана команда вимагає, щоб на карті було хоч би 1 бот. Рекомендується поступати таким чином: збережетеся, додайте бота і швиденько введіть цю команду: bot_analyze.
bot_nav_save Зберігає навігацію у файлі *.NAV у директорію «cstrike/maps» під ім'ям карти.
bot_nav_load Завантажує nav-дані з файлу, очистивши поточні дані.
Редагування навігації:
bot_nav_edit 0|1 Значення 1 — дозволяє редагувати навігацію вручну.
bot_nav_zdraw значення висоти Встановлює висоту навігаційних елементів над землею в режимі редагування. Якщо рельєф карти досить сильно міняється (підйоми, спуски), то буде корисно збільшити цей параметр до 10 або 15. За умовчанням: 4.
bot_quicksave 0|1 При значення 1 операцію аналізу карти буде пропущено. Але пам'ятаєте, що без аналізу, боти не зможуть правильно дивитися.
Відладка:
bot_walk 0|1 Боти не можуть бігати (лише ходять).
bot_stop 0|1 Боти взагалі не рухаються.
bot_show_nav 0|1 При значенні 1 навігацію буде показано біля бота.
bot_show_danger 0|1 При значенні 1 «небезпеку» буде показано для кожної nav-області у вигляді вертикальної смужки. СИНЯ смуга показує небезпеку для CS, а червона — для T.
bot_traceview "значення" Використовується для внутрішньої відладки навігації ботів.
bot_debug "значення" Використовується для внутрішньої відладки поведінки ботів.
Різне:
bot_about Показує номер версії ботів і інформацію про автора.
bot_goto_mark Заставляє 1 бота йти до центру поточної поміченої області. Це корисно при тестуванні «прохідності» деяких місць.
Залишилися питання? Задай їх на форумі
|
Категорія: Інше | Додав: $eRJ (19.05.2010)
|
Переглядів: 7095
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
| |