AWP / M: поради по використанню Перш за все необхідно навчитися швидко переключаться між пістолетом і цієї смертоносної гарматою. Для цього краще всього в консолі для початку прописати: hud_fastswitch 1 Тепер вам не доведеться кликати на мишку два рази, щоб переключиться на пістолет або на АВП. Для зручного перемикання між двома гарматами, можна зробити спеціальний скрипт (див. розділ консоль), хоча, щоб не було конфліктів з лігами, на кланворах і т.д. краще використовувати для перемикання клавіші, забінденние на слоти (slot1 і slot2 відповідно) Можливо ви бачили, що профессіоналние снайпери перемикаються на пістолет і назад щоразу після пострілу. Навіщо це потрібно? По-перше, таким чином зменшується час на перезарядку (на вставку одного патрона) AWP / M. По-друге, якщо ви промахнетеся, то йти в прикриття набагато легше і швидше з пістолетом. Головне при стрільбі з АВП НЕ грамотності прицілювання, хоча воно, безумовно, важливо, а позиція, яку ви зайняли. Стріляючи з більш зручної позиції ви напевно не промахнетеся, а вашому суперникові буде надзвичайно складно у вас потрапити. Наприклад на ацтеки, якщо ви охороняєте міст за ct, швидше за все ви будете стріляти першим. Якщо ж промахнетеся, то використовуйте флешки для відходу на іншу позицію Ще один важливий момент - уміння представити, де буде знаходиться мета, вміння прицілу до зума, тобто представляти де б перебував приціл у АВП без зума, якби був. Якщо ви граєте один на один з противником і обидва з АВП, то уважно прислухайтеся до звуків після пострілу (для хорошого звуку краще встановити s_eax 1). Ви зможете зрозуміти, куди стрейфится супротивник для перезарякі і відповідно прицілився туди, звідки він повинен вийти. Щоб самому не допускати таку помилку, краще зробити крок вперед або назад, тоді "звук стрейфа" пропаде й противник не зможе визначити, куди ви зникли. Не забувайте про команду zoom_sensitivity_ratio, яка регулює чутливість миші при зумі. На цьому все. Вдалого снайперського дня[color=blue]
Залишилися питання? Задай їх на форумі
|