Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
За кого ви частіше граєте?
Всього відповідей: 1925
Головна » Статті » Для гравців Counter-Strike 1.6 »

Як зменшити пінг?


Ping (Пінг) - це час, витрачений на передачу запиту (пакета інформації) від клієнта до сервера і назад від сервера до клієнта. Пінг вимірюється в мілісекундах. Мілісекунда - це 1 / 1000 секунди (одна тисячна секунди).
У перекладі з англійської слово "ping" перекладається як "свист". Щоб краще зрозуміти що значить пінг - пінг можна просто уявити як час відгуку.
У грі Counter-Strike пінгом часто називають: Latency (Латенсі, Латентність). Латентність - це практично синонім пінгу.
Пінг (Латенсі) безпосередньо в грі Counter-Strike ви зможете переглянути в "Статистиці вбивств / смертей" (Scores). Це меню зазвичай викликається натисканням клавіші TAB. Під час гри значення вашого пінгу відображається в меню "Scores" в рядку з вашим ніком в стовпці "Latency".
Поза процесу гри, але в занедбаному Counter-Strike - пінг можна переглянути в меню пошуку серверів "Find servers" в стовпці Ping.

Якщо у вас високий пінг в кс, то вимикайте icq, виходьте з чату commfort або залиште тільки каналу "counter-strike 1.6", зупиняйте закачування і все інше, що створює зайвий трафік.
Потім зробіть в своєму конфігу cs 1.6 перемикач налаштувань мережі
Робиться він дуже просто:
У файл cstrike/autoexec.cfg додайте ось це:

alias net0 "rate 1400; cl_rate 1000; cl_updaterate 10; cl_cmdrate 15; alias netsw net1; echo *** Net: 24.0k, updates: 12; speak ten"
alias net1 "rate 2600; cl_rate 1500; cl_updaterate 15; cl_cmdrate 20; alias netsw net2; echo *** Net:
26.4k, updates: 15; speak fifteen"
alias net2 "rate 3100; cl_rate 2000; cl_updaterate 20; cl_cmdrate 25; alias netsw net3; echo *** Net:
31.2k, updates: 20; speak twenty"
alias net3 "rate 3300; cl_rate 2500; cl_updaterate 25; cl_cmdrate 30; alias netsw net4; echo *** Net: 33.6k, updates: 25; speak twenty.five"
alias net4 "rate 6000; cl_rate 5000; cl_updaterate 50; cl_cmdrate 50; alias netsw net0; echo *** Net: all must die, updates: 50; speak fifty"
net0

У файл cstrike/config.cfg потрібно додати ось це:
bind ALT netsw // замість ALT можна поставити будь-яку клавішу.
net_graph 1
net_scale 5
net_graphpos 2

Прямо у грі натискаючи клавішу ALT підберіть оптимальну швидкість для вашого коннекта.

В консолі або в кінці файлу cstrike/config.cfg пропишіть наступні команди:

mp_decals 0
r_decals 0
max_shells 0
max_smokepuffs 0
cl_cmdbackup 2
cl_download_ingame 0
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_lb 1
cl_nodelta 0

cl_updaterate 20

Варіантів багато так що спробую просто викласти тут мною особисто перевірений варіант ...

З чого почати? Непогано було б перед цим було прочитати документацію з написання скриптів (розділ Scripting). Потім перевірте щоб ярлик для вашого Counter-Strike мав таку командної строчки: hl.exe-console-game cstrike Якщо все так, створюємо в директорії Counter-Strike (не Half-life!) Текстовий файл з ім'ям nolag.cfg. Відкриваємо його notepad'ом і поїхали. Оптимізація клієнта

cl_allowdownload - Вирішити скачування ресурсів з сервера до гравця. Впливає тільки на час і шанс підключення. Тобто, якщо неактивно (стоїть в 0), а на сервері модель, якої у вас немає вам не вдасться завершити процес підключення. Рекомендую активізувати (значення = 1).
cl_allowupload - Вирішити скачування сервером ресурсів клієнта. Та ж ситуація, якщо у вас модель є, а на сервері її немає, то вашу модель ніхто не побачить. Рекомендую активізувати (значення = 1).
cl_cmdbackup - Кількість пакетів посланих на сервер. Тобто скільки відсилається серверу пакетів в секунду. Чим менше значення чим менше пінг, але зловживати теж не слід. Оптимальним значенням буде 2.
cl_cmdrate - Швидкість з якою надсилаються команди на сервер. Для оптимальної роботи значніє повинно відповідати параметру framerate. Якщо говорити про модемне з'єднання, то значення повинне бути від 20 до 30. Для початку поставте 20.
cl_download_ingame - Вирішити скачування ресурсів прямо в грі. На ваш вибір т.к. позначається на швидкості з'єднання тільки якщо у кого-небудь навчився фичей на CS і він тільки що приєднався до гри. Я зазвичай дозволяю скачування в грі (значення = 1).
cl_lc - Компенсація лагів на стороні сервера. Даний параметр змушує сервер взяти до уваги ваш пінг і значно оптимізувати роботу, але ця опція може бути відключена на сервері (sv_unlag 0). Якщо це так, то cl_lc та втім і cl_lw ігноруються. Значення cl_lc як ви зрозуміли потрібно поставити 1.
cl_lw - Всі ефекти і дії пов'язані із зброєю прораховуються на стороні клієнта. Це допомагає значно оптимізувати роботу, але у вас не буде 100%-ої гарантії, що те що ви бачите дійсно так. Хоча скільки я грав ні разу не помітив жодних відхилень від реально відбувається. Хочете грати без лагів ставте значення 1.
cl_lb - Усі наслідки перестрілки тобто плями крові, дірки на стінах і т.д. прораховуються на стороні клієнта. Такий же принцип оптимізації як і в попередніх двох команди. Значення 1 для оптимізації.
cl_nodelta - Заборонити дельта стиснення. Ніколи не робіть цього т.к. швидкість з'єднання це не поліпшить і призначено для хороших локальних мереж і убогих компів. Для гри по модему значення повинне бути 0.
cl_nopred - Не передбачати руху гравця. Якщо хочете бачити плавні пересування інших гравців та й себе не включайте цю опцію (значення = 0).
cl_resend - Час через яке буде знову посланий пакет, якщо попередній не дійшов. Чим менше тим швидше буде виправлена ​​помилка при передачі пакету даних, але іноді варто ставити значення не 1, а 2 або навіть 3 т.к. якщо на лінії є шуми і наступний пакет теж не дійде, буде критична помилка і виліт з сервера (у правому верхньому куті-повідомлення Connection Problem). Для початку поставте значення 1.
cl_showfps - Показати FPS в лівому-верхньому кутку. У лівому верхньому куті-буде показаний ваш поточний FPS. Якщо графік з'єднання відключений (net_graph 0), то можете включить лічильник FPS (значення = 1). Але якщо прямуєте всім моїм рекомендаціям не включайте (значення = 0).
cl_updaterate - Швидкість з якою оновлюються відомості про гру. Якщо значення параметра 20, то відомості про гру оновлюються 20 разів на секунду. До речі значення 20 є оптимальним.
fastsprites - Вид спрайтов диму. Виглядають жахливо. Значення може бути 0, 1, 2 або 3. Де 0 - реалістичні, а 2 - найпростіші (і убогі). На швидкість з'єднання значення позначається не особливо, швидше на швидкодію самого CS. Рекомендую для початку як значення - 2.
fps_modem - FPS максимально по модему. Як і звичайне FPS, але дійсно тільки при грі по модему. Ставте 28.
hud_fastswitch - Швидка зміна зброї. У цьому випадку ви не спочатку натискаєте на слот і потім на постріл і лише тоді міняється зброя, а відразу натискаєте на слот і зброю помінялося.
max_shells - Максимальна кількість одночасно отрісовиваємих патронів. Для любителів спецефектів. Раджу відразу поставити в 0.
max_smokepuffs - Максимальна кількість одночасно отрісовиваємих клубів диму. Аналогічний попередньому параметру, але тут мова йде про клуби диму.
mp_decals - Кількість відображуваних одночасно дірок від пострілів, плям крові і т.д. Щоб не ущемляти себе в ефектах і одночасно заощадити на системних ресурсах поставте 10. До речі для одиночної гри параметр інший - r_decals.
mp_footsteps - Звук кроків. Якщо вже дуже пінг відключите, але взагалі без них грати неможливо.
net_graph - Графік швидкості з'єднання. Значення: 1 - статистика та графік з'єднання, 2 - статистика, графік з'єднання і графік передачі даних, 3 - тільки статистика і 0 - неактивний.
net_graphwidth - Ширина графіка швидкості з'єднання. Слід залишити значення за замовчуванням - 192.
net_graphpos - Розташування графіка швидкості з'єднання. Тобто ліворуч, по центру або праворуч. Залиште за замовчуванням зліва (значення = 1).
pushlatency - Згладжувати / компенсувати затримку. Дорівнює 50 або 100% пінга узятими з протилежним (отріц.) знаком. Наприклад, якщо пінг 300 по значення pushlatency повинно бути (-150) або (-200). Поки поставте (-150).
scr_conspeed - Швидкість виезжанія консолі. Я ставлю 10000.


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Для гравців Counter-Strike 1.6

| Додав: $eRJ (20.12.2011)
Переглядів: 2977 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Counter-Strike Por...
:3952 | :2029
2
Free-Torrent
:3949 | :2304
3
Офіційний сайт кла...
:3823 | :2971
4
< Music.Zaz-Diz...
:3779 | :2567
5
Counter-Strike por...
:3557 | :1882
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6