Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Яка ваша найулюбленіша зброя ?
Всього відповідей: 1796
Головна » Статті » Для гравців Counter-Strike 1.6 »

Як створити клан і як ним потім управляти...


Як створити клан і як ним потім управляти ...
Отже, після двох років наполегливої ​​гри в контру, я від неї втомився. Але за цей час зумів набрати певний досвід у створенні клану і управлінні ім. Яким і хочу поділитися з Вами. Може кому-небудь це допоможе.

1. Рішення про створення клану.
Подумайте для чого Вам потрібен клан. Зазвичай відповідь буває один з трьох ...

1.1. Клан потрібен для красивої підпису і для того, щоб понтоваться.
Ну, це найпростіший варіант. Відповідно збираєтеся зі своїми друзями і придумуєте круте / смішну назву клану, після чого створення клану можна вважати закінченим. Спокійно граємо в контру. Якщо гра більш менш йде то можливо, що клан вам потрібен для ...

1.2. Клан потрібен для того, щоб грати з цікавими / сильними кланами міста, які зі звичайними людьми стрілку забивати не будуть, а з новоявленим кланом може і будуть ...
Більш складний варіант, хоча якщо не ставити мету виграти, а лише отримати задоволення, то все простіше. Знову ж збираєтеся зі своїми друзями, придумуєте назва клану, можливо навіть намагаєтеся знайти / придумати яку - небудь тактику / стратегію. Яка все одно працювати не буде. Бо, як тільки почнеться реальний бій, всі гравці відразу ж забудуть про все ... Якщо ж Вам раптом вдалося виграти, то можливо клан Вам потрібен для ...

1.3. Клан потрібен для перемоги на змаганнях.
Дуже складний варіант. Вимагає постійних тренувань, постійну відсутність вільного часу. Забивання на школу / інститут / роботу і т.д. Уважно подумайте, а коштує перемога на міському змаганні такої ціни?

Якщо ваша відповідь № 2 або № 3. Те продовжимо далі ...
Якщо Ви збираєтеся створювати професійну команду, то вона повинна бути укомплектована з людей не молодше 14лет. Тобто після отримання паспорта. Тільки за цієї умови Ви зможете вступити в ФКС (Федерація Комп'ютерного Спорту - для тих хто не знає, докладніше: www.cybersport.ru

Далі треба вирішити останній, але найскладніше питання - грошовий (Звичайно, якщо Ви клубна команда, яка грає за безкоштовно, то це питання стає менш важливим. Хоча для новонародженого клану це й малоймовірно). Команді потрібно як мінімум 3-4 тренування на тиждень, години по 2. У нас в місті 1час (без інтернету) коштує 14 руб. Тепер рахуємо: 14х2 години х 4 дні / тиждень х 4неделі = 448руб. з кожної людини в команді. В ідеалі, звичайно, тренуватися треба більше. (Профі тренуються по 6-11 годин на добу). Далі внесок за ФКС, внесок за участь в турнірі, покупка власних мишей, клавіатур, навушників і т.д. (Без навушників грати СИЛЬНО не рекомендується).

Отже, якщо Ви і після всіх цих розрахунків все ще палко бажаєте створити клан, то почнемо ...

2. Набір членів команди.
У команду потрібно мінімум 6 осіб (5 гравців команди + 1 запасний). Можна більше, але це породжує свої складності. (Вибір, хто гідний грати на турнірі, а хто ні іноді породжує такі сварки!)

2.1. Найпростіший метод набору - друзі. АЛЕ є велика ймовірність, що вони будуть грати погано, або, що ще гірше, будуть ставити під сумніви Ваш авторитет капітана. Плюс замінити гравця команди - свого друга, на більш професійного, дуже важко і черевато розривом відносин.

2.2. Набрати гравців з "м'яса", дуже простий варіант, оскільки практично будь-який гравець що-небудь чув про клани і захоче в нього потрапити. АЛЕ є проблема, гравця взятого з "м'яса", доведеться переучувати, причому з дуже великими труднощами. Так як він вважає, що наявність його імені в ТОР15 гравців сервера вже робить його непогрішним.

2.3. Взяти / переманити гравців які вже були в якому-небудь клан. АЛЕ якщо людина в сильному клан, то чим Ви його привернете? Якщо його вибили з клану, то потрібен Вам такий гравець?

Загалом питання набору гравців дуже складний і зазвичай вирішується не з першої спроби (кого-то доводиться виганяти).

Отже, будемо вважати, що ви використовували метод 2.1 або 2.2 (що в принципі одне й теж)

3. Приступимо до тренувань.

Якщо Ви думаєте, що тренування це цікаво, то что-то Ви робите не так.

Починаємо вибивати "м'ясо" з людей.

3.1. Привчити людей не йти з респ до Вашої команди. Більшість гравців зривається з місця як тільки закінчується freezetime і несуться в одному їм відомому напрямку. Відповідно даєте вказівки ("Якщо хоч якась блядь рушить до команди, вб'ю!") І на початку раунду дивіться, якщо хтось рвонув в атаку, разом з рештою / більш розумними членами команди вбиваєте його. Після чого даєте команду і чекаєте ОБОВ'ЯЗКОВОГО підтвердження від кожного гравця (affirmative-с1), тільки після цього починаєте рух.

3.2. Розподіліть місця для кожного члена команди (для початку грайте за CT і дайте кожному завдання тримати певну точку), якщо хтось посидів хвилину, після чого не зумів витримати і рвонув в атаку, відстрілювати його, або kill у наступному раунді. Раш до терору ТІЛЬКИ по Вашій команді з обов'язковим підтвердженням отримання наказу. (Це не примха. Якщо ви думаєте, що в розпал бою при працюючому "Калашникова", хтось почує вашу команду, то Ви глибоко помиляєтеся ...)

3.3. Привчаємо людей по команді ходити тихо (для м'ясників важко зрозуміти що своїм тупотом вони можуть підставити всю команду). Добре допомагає мат при будь-якому сторонньому звуці під час тихого раша. Для дачі такої вказівки своїй команді натискаємо U після чого пишемо букву Т (означає - тихо) і тиснемо Enter. Після цього будь-які кроки розцінюються як кроки ворога. (Черга в напрямку кроків)

3.4. Вчимо людей використовувати радар. Якщо хтось всадив чергу в свого несподівано вискочив з-за рогу, то він ДУЖЕ винен. Відповідно - мат, якщо не допомагає писати kill. Треба щоб почувши наближаються кроки з-за рогу, людина автоматично перевіряв радар, якщо в тому напрямку не рухається свій, то зі спокійною душею стріляємо.

3.5. Вчимо людей прострілювати стандартні місця через стіни (для azteca - це наприклад "сортир" при виході терорів з воріт він звичайно забивається в куток за ящики і чекає підходу своїх. Місце дуже добре прострілюється), вчиться так: Один сідає на прострілює місце, а другий з різних точок стріляє через ящики, перший йому повідомляє потрапив / ні, скільки хітів зняв і т.д. Через деякий час повинен виробитися автоматизм, пішла людина за стіну / двері продовжуй стріляти туди.

3.6 Вчимо не матюкається (або матюкається про себе). Нагадаю, на турнірі за перший мат - попередження, за другий, третій-kill, за четвертий дискваліфікація команди. Так що це ДУЖЕ серйозно.

3.7. Вчимо людей хоча б основним командам по клавішах (Z, X, C).

3.8. Якщо людина використовує конфіги. Відучити його. На турнірі конфіги заборонені. Більш того заборонені практично всі консольні команди. (Вчиться грати на Default управлінні).

3.9. Вивчити назву різних місць на карті. ("Сортир", "стовпи", "трап" і т.д) ЦЕ ОБОВ'ЯЗКОВО. Крім того привчити людей говорити де побачив ДО того як почав стріляти. Заходи ті ж мат, kill, переконання, пояснення, дискваліфікація гравця і його заміна.

Припустимо, що Ви зуміли зібрати команду і вибити з гравців "м'ясо". На даний момент у Вас є гравці, але вони не вміють працювати командою.

4. Робота парою.

4.1. Гравці повинні в залежності від поточного завдання розбиватися на пари. Тобто якщо Ви дали вказівку - "двоє ворота, троє міст", гравці повинні швидко самі вирішити хто куди і з ким іде. Вирішується за допомогою пріоритетів. Тобто якщо людина, добре грає у воротах, то він туди і йде (окрім випадків з рашем і т.д.)

4.2. Той, що біжить ззаду гравець повинен повідомити майбутнього напарника, що вони працюють разом. Приблизно так - "player, я ззаду! Спрацюємося", тільки після цього гравець біжить попереду починає працювати в парі.

4.3. Перший закон роботи в парі і раша. Не стояти в дверях. Людина стоїть в дверях грає один, мало того він не дає пройти іншим. Відповідно треба постаратися йому це пояснити.

4.4. Другий закон роботи в парі. Перший завжди виходить до самого кінця. Скажімо граючи на de_dust2 терору і Рашу на А по довгому. Перший виходить до самої стіни довгого проходу. Щоб не заважати напарникові вийти в той же коридор. Це крім того пов'язане з особливістю психології. Всі починають стріляти по першому виходить. Відповідно він повинен рухатися, а його напарник повинен вийти і стоячи на місці прицільно зняти стріляють.

4.5. Третій закон роботи в парі. Закон діагоналі. Рухаючись по коридору один гравець рухається по одній стіні, другий гравець рухається по протилежній стіні трохи ззаду. Діагональ повинна бути направлена ​​у бік найменшої небезпеки, щоб несподівано вискочив супротивник не зміг покласти двох однією чергою.

4.6. Четвертий закон роботи в парі. Закон гранат. Поки стріляє твій напарник, ні в якому разі не діставати гранату. Краще зняти ворога в два стволи. Гранати повинні кидатися в момент коли ворог пішов за ящик / укриття. Тоді один прострілює, другий кидає гранату. Це пов'язано з тим, що на діставання гранати потрібно 1 секунду, на прицілювання, кидання ще секунду і на перемикання на стару зброю ще секунда. Разом Ви втрачаєте 3 секунди вогневого зіткнення, протягом яких Ваш напарник залишився один.

4.7. П'ятий закон роботи в парі. Закон перезарядки. Почав перезаряджатися, повідом напарникові про це (голосом), він повинен прикрити твою перезарядку прострілом потенційно небезпечних місць виходу ворога.

4.8. Припиніть перезаряджатися після кожного вбитого ворога! Якщо вороги працюють в парі це ваша смерть.

4.9. Шостий закон роботи в парі. Закон прикриття. Якщо ви хочете кинути гранату на ворога який пішов за ящик / кут, дайте команду (cover me) після цього напарник повинен протягом 3 секунд протримати ворога за цим ящиком прострілом кута / скриньки (тільки рідкісні ідіоти і професіонали висовуються з-за рогу в момент коли по них стріляють)

4.10. Сьомий закон роботи в парі. Закон стрейфа. Стрейфячись пам'ятаєте ви не один ззаду сидить ще одна людина. Відповідно прохід по якому Ви йдете ділиться на дві частини - це і є Ваша область стрейфа. (Вчіться мікрострейфу, тобто стрейф на крок вліво - вправо)

4.11. Восьмий закон роботи в парі. Закон точності. Як це не дивно від Вас не потрібна велика точність стрілянини. Краще стріляти не в голову а в тіло, оскільки Вас двоє Ви покладете ворога також швидко як якщо б потрапили в голову, головне щоб Ви взагалі потрапляли в тіло.

5. Управління командою.

Щоб Ваша команда не носилася куди завгодно. На початку раунду Ви повинні дати загальне уявлення гравцям про свою стратегію, решта за ними. Давати команди треба тихо і швидко. Тихо щоб навіть якщо у когось з Ваших гравців працюють колонки ворог нічого не зміг би почути (а то команда storm the front дуже добре чутна), а швидко тому що під час бою іноді треба швидко поміняти стратегію. Можна забіндити вказівки на клавіші. Але це не дуже зручно, оскільки не дозволяє грати на Default'ном управлінні. Під час турніру це досить важливо, оскільки контра не є самою безглючною грою і є ймовірність, що Вас викине. А чекати поки Ви заново забіндити всілякі клавіші ніхто не буде.
Тому використовуємо клавішу U (Say_team). Наприклад вказівку B4M1 означає, що на точку В йдуть четверо, по мосту йде один (найімовірніше з бомбою, але це за домовленістю) RB-раш на В, B1M1V3 - на В один, на міст один, в воду троє. Т вже розбирали - це тихо і т.д. Зазвичай цього вистачає, якщо Вам цього не вистачає домовтеся про решту скорочення самі. З усього вищевикладеного висновок командою say_team під час гри користується ТІЛЬКИ капітан.

Далі треба вирішити, які карти Ви будете грати.
Зазвичай на турнірах є 5 або 7 карт на яких можуть грати (в останній раз коли я брав участь в турнірі це були: Cbble, Dust2, Aztec, Prodigy, Nuke, Train, Inferno). Карта на якій Ви будите грати грається викреслювання. Для 7 карт 3 викреслюєте Ви, 3 ворог, на решті граєте. Враховуючи, що Ви можете викреслити 3 карти, то тренувати Вам треба тільки чотири залишилися. Виберіть карти які Ви добре знаєте і тренуйте їх до упору. Зазвичай більш менш професійні команди насамперед викреслюють карти Aztec і Dust2, це найбільш популярні карти у "м'яса", відповідно викресливши ці картки Ви вибиваєте грунт у них з під ніг ...


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Для гравців Counter-Strike 1.6

| Додав: $eRJ (16.12.2011)
Переглядів: 1466 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Counter-Strike Por...
:3952 | :2029
2
Free-Torrent
:3949 | :2304
3
Офіційний сайт кла...
:3823 | :2971
4
< Music.Zaz-Diz...
:3779 | :2567
5
Counter-Strike por...
:3557 | :1882
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6