Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Яка мапа краща?
Всього відповідей: 744
Головна » Статті » Для гравців Counter-Strike 1.6 »

Економічна теорія


Ви ніколи не виявлялися в такій ситуації, коли не виходить придбати бажану пушку? Раунд за раундом, з вашої команди роблять м'ясо, а ви не можете купити нічого крім МР-5. Ми пропонуємо вам ознайомитися з основами економіки за межами бою. Прочитавши цю статтю, ви буде знати, що потрібно робити для збільшення вашої готівки. До того ж пояснимо, як найбільш ефективно підняти продуктивність початкових раундів. При швидкому виграші гроші не мають значення, але часта їх втрата починає приймати поганий оборот.

ОСНОВИ ЕКОНОМІКИ:

Тут немає нічого нового, для просунутих гравців, тільки необхідні факти, щоб зрозуміти основні правила розпорядження грошима.

Виграти раунд: 2000 $ - $ 2750 (без обліку грошей за врятованих заручників)

Програти раунд: 1400 $ (і ще по $ 500 за наступні програні, але максимум до $ 2900)

Використовувати заручника: 150 $ (і ще по 100 $ кожному члену команди)

Врятувати заручника: 1000 $ (і ще по 250 $ кожному члену команди)

Вбити заручника -1500 $

Вбити супротивника: 300 $

Вбити напарника: - $ 3300

Початковий капітал: 800 $

Максимально може бути грошей: 16000 $

Звідси можна зрозуміти, що, рятуючи заручників, можна зробити себе і свою команду дуже багатою - в сумі виходить (3500 +4000 +600 +2400) = 10.500 $. Постійні перемоги дозволяють купувати за новою гвинтівці кожен раунд. З іншого боку, ураження поставлять вас в неминучість використання SMG.

Початкових раундах:

Перші кілька раундів на будь-якій карті, зажадають пильної уваги і обережного поводження з бюджетом через катастрофічну нестачу грошей. Результати першого раунду, зазвичай виявляються вирішальними, тоді у вас є шанс впливати на економічну сторону противника і тримати його в рамках використання зброї "другого класу" (SMG), поки самі будете збирати гроші "на чорний день".

Не будемо розглядати, стратегії окремих команд або кланів, які застосовуються для лімітування економіки супротивника - ця стаття розрахована на створення індивідуального плану, застосовного у повсякденному грі.

У самому першому раунді, можна купити практично нічого крім пістолетів. Ось приклади, як можна ефективно витратити готівку.

a) Бронежилет (650 $) + патрони (25 $), залишається 125 $

b) Desert Eagle (650 $) + патрони (на все)

c) Збережемо все на майбутнє

Ця інструкція націлена в основному на індивідуальний успіх команди і контроль збитків. Але завжди необхідно пам'ятати, якщо ви вирішили витратити всі гроші і ваша команда програє, то ви залишитеся в незавидній ситуації.

При грі за контр, краще використовувати пункт "a", так як у вас буде нормальний пістолет і бронежилет. Терору краще вибрати "b", так як Glock `ом тільки мух розполохувати. Залишається сподіватися, що все піде нормально, ви виживете, і ваша команда виграє. Слідуючи шляху "a", ви повинні залишитися з бронежилетом і пристойною кількістю патронів, а так само з достатньою кількістю грошей, щоб купити будь-яку гвинтівку. Відсуваючи захист на другий план, ви будете озброєні краще, ніж всі інші. Слідуючи шляху "b" (Терором), ви зможете придбати бронежилет і АК-47, тут все повинно пройти гладко. Якщо ви програєте, то швидше за все у вас ледь вистачить грошей на SMG і патрони ...

Мародерство:

Думаю, ви всі пам'ятаєте сцену бігу по головному тунелю на de_dust, який "заповнений" зброєю, ви кидаєте свою MP-5 і підбираєте гвинтівку. А знаєте, що тільки що ви просто викинули 1500 $, а на землі ймовірно валялося близько 10000 $ в збройовому еквіваленті. Ви можете заявити, що обміняли свою MP-5 на кращу гвинтівку і все. Але великі шанси, що якщо вас уб'ють, ви опинитеся ні з чим. Який же вихід?

Якщо ваша команда програє, ви заробляєте близько 1500 $ за раунд, як вже було сказано раніше, і не можете прожити достатньо довго, щоб планувати бюджет або зберегти куплений ствол. Замість того, щоб витрачати всі гроші на нормальну SMG, як всі ваші соратники, купите тільки те, що не можете підібрати (бронежилет) і користуйтеся пістолетом. Ви звичайно не зможете при цьому одним з перших добігти до противника і завалити всіх тільки через приліплений броні, просто залишайтеся на крок позаду своїх основних сил і коли почнеться стрілянина, і одного з ваших бідних товаришів покладуть, вискакуйте з укриття, підбирайте MP- 5 і бийтеся на місці полеглого бійця.

Звичайно не дуже добре так робити, до того ж ви не виграєте, якщо граєте в поодинці. Але позитивна сторона цього, полягає в тому що ви тільки що зберегли собі кілька сотень і хорошу гвинтівку для наступного раунду. Виходить так, що ви залишаєтеся з тією ж гарматою, яку все одно б купили і бронежилетом. Причому не знижуючи шансів команди на виграш, ви просто використовуєте основні принципи звичайного раунду.

Щоб використовувати цю стратегію з великим успіхом, вам знадобиться Ничка для відсидки, в той час коли хвиля основний атаки зупиниться і з'являться перші жертви. Бажано відсидітися в темному кутку, чекаючи десь позаду. Ваша марність не заподіє шкоди команді (в подібних перестрілках марно вмирають як ті зі зброєю, так і ті хто без нього). Зі зрозумілих причин це не стосується до всієї команді в цілому. Ви цілком можете приховати факт відсутності у вас основного зброї, роблячи вигляд, що хочете швидко пересуватися з ножем, не хотілося б образити соратників, якщо вони дізнаються що ви їх використовуєте.

Так само в цієї стратегії є й зворотна сторона, якщо всіх ваших завалять занадто швидко, тоді противники відразу ж наваляться на вас. У таких випадках, SMG не допоможе. Може у вас і вийде заробити пару фрагов, але навряд чи ви зупините всіх супротивників.

Інша складність - це карти з кількома окружними шляхами, де неможливо знайти місця для відсидки, до того ж ви цілком можете виявитися відокремленим від своєї команди.

ЗАРУЧНИКИ:

Враховуючи все вищесказане, заручники - ключ до збагачення вас і вашої команди. Зазвичай порятунок заручників розглядається як ризиковані і трохи нудні операції, і замість того щоб рятувати їх, багато хто йде розстрілювати опонентів.

Від застав тільки одні проблеми - вони застрягають в дверях і видають ваше місце розташування, але якщо вам дуже потрібні гроші, вони ваш кращий варіант. Як говориться, прибуток без ризику. По-перше, ви отримуєте 150 $ за заручника, якого почнете ескортувати, іноді це корисно, якщо ви навіть не розраховуєте їх врятувати, в такій ситуації, коли час закінчується, просто використовуйте їх і зберіть легкі гроші. По-друге, у вас може бути можливість заробити гроші за порятунок ближніх заручників, на таких картах як cs_backalley і cs_estate, може бути навіть cs_office, кілька заручників розташовуються так, що їх легко врятувати і отримати 1000 $ за кожного. Немає необхідності скупитися і рятувати всіх відразу, спершу навчитеся отримувати дохід невеликими сумами, тому що врятувати їх всіх відразу зазвичай виходить украй рідко.

Описаний вище спосіб, застосовний тільки для Контри, і граючи за терорів ви мало що отримаєте з заручників, але вони можуть стати одним з ваших економічних чинників, тому що навіть самий "відморожений" Контр, завжди подумає двічі, перш ніж натиснути на курок і випадково пристрелити заручника, при цьому втративши 1500 $. Це не тільки збанкротить його, але і звичайно змусить відступити, передаючи ініціативу у ваші руки. Не варто сильно заглиблюватися в тему для Вашого заручників, але в основному вони будуть одним з ваших виграшних факторів. Можна їх поранити (зняти близько 90% життя) і вони опиняться в ситуації, коли запросто можуть "випадково" загинути. Залиште їх в місцях, які Контри зазвичай закидають гранатами, за рогом наприклад, у темних вікнах, де зазвичай сидять снайпера, прямо за дверима (іноді Терор стріляють через двері, перевірки заради), або просто навпроти себе.

Для більш докладного опису, з прикладами на картах прочитайте статтю "How to be a Hardcore Terrorist".

БАЛАНС ВИТРАТ:

Припустимо, ваша команда пару раз виграла і пару раз програла. У вас раптово з'явилися гроші, ви вижили кілька раундів, але ще не досягли меж, коли втрата грошей не має значення. Ось тут не варто, економити на основному зброю, віддаючи перевагу пошуку можливостей збереження пару баксів.

Зазвичай не потрібно до відмови забивати автомат патронами, двох додаткових магазинів цілком вистачає, але невеликий вкладення в шолом в розмірі 350 $ зіграє дуже важливу роль в майбутній сутичці. Так само немає необхідності купувати Defuse Kit (200 $) кожен раунд, особливо якщо ви зібралися штурмувати. Гранати бувають дуже корисні на деяких картах, але трата 500 $ за раунд, вже предмет розкоші, купуйте їх тільки якщо ви справді дуже добре ними володієте, інакше залиште їх товаришам.

ПІДСУМКИ:

Пам'ятайте, максимум у вас може бути 16000 $, а найменший дохід за раунд складає 1500 $. Знаючи це, постарайтеся витратити всі гроші, які в будь-якому випадку можете втратити, купіть повний набір гранат, хороший пістолет, полагодите пошкоджений бронежилет.

Адже це просто може зіграти вирішальну роль, до того ж якщо вас уб'ють, гроші ви втратите в будь-якому випадку. Ви навіть можете купити зброю для товаришів, якщо вони збанкрутують.

Не купуйте купу патронів, якщо звичайно не використовуєте їх у великій кількості. Так само подумайте, які боєприпаси використовує ваш пістолет і запам'ятайте, що можна отримати ще 2 магазини до автомата безкоштовно.

Не розкидайтеся грошима як сміттям, поки не досягнете межі, не витрачайте їх безцільно. Удача може відвернутися від вас, і ви будете щасливі існувати на гроші з попереднього раунду.

Не давайте економіці стати поперек вашого особистого стилю гри, адже кінцева мета, це отримати задоволення. І якщо це не виходить, не утрудняйте себе економікою.


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Для гравців Counter-Strike 1.6

| Додав: $eRJ (16.12.2011)
Переглядів: 988 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Counter-Strike Por...
:3952 | :2029
2
Free-Torrent
:3949 | :2304
3
Офіційний сайт кла...
:3823 | :2971
4
< Music.Zaz-Diz...
:3779 | :2567
5
Counter-Strike por...
:3557 | :1882
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6