Правила Clan War Метод змагань: 5vs5 (Командна гра) Кількість раундів: До 16 перемог Максимальна тривалість раунду: 1 хвилина 45 секунд Перші 15 раундів одна команда грає за Терористів, наступні обмінюється місцями з іншою командою і грає за Контр-Терористів. Вибір команди, яка буде грати за Контр-Терористів, а яка за Терористів першу половину матчу буде так: Перший раунд проводиться на ножах. Команда, яка виграла раунд вибирає сторону, за яку починає грати першу половину матчу: за Контр-Терористів або Терористів.
Вийгривает команда першою набрала 16 вийгришних раундів за сумою очок всіх сторін. У випадку нічиєї (15:15) після підрахунку, команди грають 6 додаткових раундів (3 раунду команди грають за одну сторону, потім команди міняються місцями і наступні 3 раунду грають за іншу сторону) при цьому кожному гравцеві нараховується 10000 $. Якщо в результаті тих 6 раундів все ще буде нічия, то будуть ігратьcя нова перегравання по 3 раундів за кожну сторону. Офіційні карти: de_dust2, de_cbble, de_nuke, de_train, de_inferno, de_clan1_mill, de_cpl_strike Гравці команди можуть спілкуватися голосом між собою, якщо вони в грі живі. Або якщо вся команда в грі мертва. Будь-який помер гравець не може розмовляти з будь-яким іншим членом команди до початку наступного раунду ... Якщо обривається з'єднання з мережею під час матчу за ненавмисне обриві: Коли всі гравці не в змозі продовжувати гру, наприклад при збої роботи сервера, рахунок гри на момент обриву буде записана і гра продовжитися з того раунду, на якому стався збій. У випадку, коли не можуть грати дві людини з усіх гравців або менше, раунд в момент неполадок буде пропущений і переграний заново. Наступний раунд почнеться тоді, коли буде підтверджена наявність з'єднання у всіх гравців. Якщо гравцю не сподобатися рішення, гравець може подати скаргу після закінчення матчу. У разі умисного обриву з'єднання, суддя може постановити на свій розсуд програш тієї команди, яка винна у навмисному обриві з'єднання. Гравець у визначений раунд може мати при собі будь-який тип гранат.
Порушеннями правил вважаються:
1) використання, будь-яких програм, що дають перевагу перед іншими учасниками змагань (читів); 2) використання будь-яких не дозволених цими Правилами налаштувань гри; 3) навмисний розрив з'єднання. 4) образа гравців протилежної команди, або судді матчу.
Судді Clan Wara
1. Під час гри судді мають право робити будь-які дії, спрямовані на виявлення порушень. 2. При виявленні порушення правил учасник відсторонюється від гри і команді зараховується поразка в першому періоді гри з рахунком 15-0 на користь суперника. У разі повторного виявлення порушення правил учасник дискваліфікується
Встановлені серверні настройки: allow_spectators 1 mp_autocrosshair 0 mp_autokick 0 mp_autoteambalance 0 mp_buytime 0.25 mp_c4timer 35 mp_fadetoblack 1 mp_flashlight 1 mp_footsteps 1 mp_forcecamera 2 mp_forcechasecam 2 mp_freezetime 6 mp_friendlyfire 1 mp_hostagepenalty 0 mp_limitteams 0 mp_logfile 1 mp_logmessages 1 mp_roundtime 2 mp_startmoney 10000 mp_timelimit 0 mp_tkpunish 0 sv_aim 0 sv_airaccelerate 10 sv_airmove 1 sv_alltalk 1 sv_cheats 0 sv_clienttrace 1 sv_gravity 800 sv_maxrate 25000 sv_maxspeed 320 sv_maxupdaterate 101 sv_minrate 2500 sv_minupdaterate 20 sys_ticrate 10000
Клієнтські опції. Фіксовані консольні команди: adjust_crosshair brightness 0-2 drawradar gamma 0-3 hideradar name rate sensitivity volume 0-1 cl_allowdownload cl_cmdrate 101 cl_dynamiccrosshair 0-1 cl_lc 1 cl_lw 1 cl_minmodels cl_righthand cl_timeout cl_updaterate 101 ex_interp 0.01 fps_max fps_modem gl_picmip 0 gl_playermip 1 m_filter m_pitch m_yaw max_shells max_smokepuffs mp_decals r_decals r_drawviewmodel 1 say_team zoom_sensitivity_ratio _cl_autowepswitch
Залишилися питання? Задай їх на форумі
|
Категорія: Для гравців Counter-Strike 1.6 | Додав: $eRJ (03.02.2010)
|
Переглядів: 9557
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
| |